уторак, 6. септембар 2016.

Vaga ili neprijatelj žena broj jedan


Slatkiši
Potpuno nesmotreno i nepromišljeno dok sam prolazila kroz kuhinju stadoh na vagu. Posle dva meseca odmora od svega i svačega naravno da rezultat nije mogao biti dobar ali da ću se toliko iznenaditi nisam očekivala. Zavrteše se brojke na ekranu ali što je još gore nikako da stanu. Gutam knedlu i mislim sad vidi gde su svi oni slatkiši sto si ih jela nehajno dva meseca. Kada se zaustavi najgori rulet za svaku ženu mal se ne onesvestih. Toliko sam bila teška samo na početku trudnoće. I šta sad? Prvo da iskoristim jedinu svetlu tačku ove teške situacije a to je da sam dobila temu za novi post, neočekivano!

Sad treba spremiti strategiju za borbu sa ovim teškim neprijateljem. Dijeta koliko voliš: Hrono, Dukan, Keto, Atkinsonova, UN dijeta, Vegan, Vegetarijanska, Mesečeve mene....Dok ih sve proučim trebaće dosta vremena a to znači manje vremena za ždranje pa eto nečeg dobrog iz ovog predstojećeg učenja. Kombinuj namirnice, pazi na vreme, na dane, na mesečeve mene, na raspored planeta i dnevni horoskop...Meni treba menadžer da sve ovo organizuje ali nisam to ja izmislila, to već postoji, samo se zove nutricionista. On koristi jedan moćan alat a to je apotekarska vaga jer obroke propisuje u gramima a slatko u miligramima ili nikako. I za svoj rad ispostavi račun od koga vam pripadne muka i ne jede vam se 3 dana, što samo poboljšava učinak njegove terapije jer to je daleko od jelovnika.

Postoji i drugi vid ove borbe, više gerilski. Ležite na trosedu, gledate Top shop i napadate kilograme iz zasede raznim čajevima, kremama, šlaufima sa strujom i bez, oprugama, vijačama, masažerima, patikama, pantalonama naravno.Ništa bolje ne skida kilograme od folije za domaćinstvo i uskih pantalona. Ko u borbi želi da koristi prednosti savremenih tehnika ratovanja onda su tu sportovi, vežbe, joga, masaže, fitnes, aerobik ali to je za one sa dubljim džepom kao i draga nam estetska hirurgija koja će za dosta novca učiniti da ličite na sve poznate ličnosti, ista usta, isti nos i uši i zagarantovano nema smejanja bar godinu dana dok koža ponovo ne pređe iz vestačke u prirodnu.

Zdrava hrana
Za rat sa kilogramima treba dobro predzanje, odlična organizacija i puno novca a do tog debeljuškastog izgleda došlo se veoma lako. A tu su i one mršavice koje tamane sve kad im padne na pamet a onda kažu takav mi metabolizam, sve jedem ali se ne gojim. Na ove reči poželim da pozovem psihijatra da me spreči u nekim suludim idejama. Nije samo fizički izgled bitan, pa ja sad pišem knjigu o mršavljenju, bitan je duhovni deo svakog čoveka. Samo što kad me sretne neka poznanica ona ne kaže kako si se produhovila, već nisam te dugo videla jesi li se malo ubucila?

Zaključak je vrlo jednostavan i jedino moguć. Voda, može da se pije kad hoću i koliko hoću,  nije skupa i naravno ne goji. Živeli!!

3 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam od tih mršavica koje tamane sve pred sobom, a ne debljaju se. Nikada nisam pazila šta jedem (količinski). Obožavam slatkiše i tjesteninu. Nikada nisam bila opterećena time šta smijem jesti, a šta ne da bih zadržala liniju. Isto tako ja volim puno da se krećem. Zimi najčešće šetam gdje god mogu idem pješke, a od proljeća do prvog mraza moj najbolji prijatelj je bicikl.

    Slažem se da je sve stanje uma. Jer mnogo je ljudi opterećeno svojim izgledom i uskraćuje sebi zadovoljstva. Ne treba vršiti pritisak na sebe, treba biti umjeren u svemu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh Milice ovo mi nije trebalo. Sada sam opet demoralisana i moraću da pojedem nešto slatko! Šalim se naravno! Blago Vama jer to brojanje šta i koliko si pojeo baš zna da optereti!

      Избриши