понедељак, 10. април 2017.

Energetske kuglice sa medom

Ovaj slatkiš je za one koje vole zdravu hranu bez belog šećera. Nema pečenja, nema pune sudopere prljavih sudova a rekla bih da su sastojci iz kategorije zdravih. Vrlo je jednostavan za pripremu i za dane posta.

Slatkiši su nužno zlo, bar za mene. Danima razmišljam o dijeti. Počela sam da pravim strategiju, pišem ciljeve, pravim plan i kad se sve sabere i oduzme zaključak je vrlo jasan. Svega mogu da se odreknem ali slatkiša ne. Meso, jaja, mleko gube bitku sa čokoladom, kolačima, tortama. Znači, da menjam strategiju. Ako ne mogu da ih pobedim, onda ću da ih prilagodim, možda. I kada smo u problemu ili neznanju gde ćemo po odgovor nego na Google. Tako sam pronašla ovaj recept i isprobala ga. Sada je red na vama.


Sastojci:


1 šolja sirovog badema
2 kašike kokosovog ulja ( u receptu je maslinovo ali sam ja koristila kokosovo)
2 kašike vode
3 kašike meda( ili količinu prilagodite vašem ukusu)
2 kašike kakoa
1 kašičica ekstrakta od vanile
1/2 šolje ovsenih pahuljica
2 kašike chia semenki

U blender stavite badem i sameljite ga da dobijete lepljivu masu. Preručite u veću posudu, dodajte ulje, vodu, med, vanilu, kakao, pahuljice i chia semenke. Sve dobro sjedinite i pravite kuglice. Ostavite ih u frižider pola sata da se stegnu. 

Нема коментара:

Постави коментар